پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۹۴۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی طرح بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی تا پایان اسفند ماه تمدید شد. ضمن تشکر از این اقدام و برنامه خوب سازمان امور مالیاتی، باید پرسید که چرا در پایان سال که همه مودیان درگیری مالی دارند، این بخشودگی قرار است اعمال و تمدید شود. چرا در برج ۴ تا ۸ سال اعمال نگردیده است؟ آیا این بخشودگی را باید نوعی رفع تکلیف سازمان امور مالیاتی بدانیم یا مکانیزمی برای کاهش کسری بودجه دولت در اخر سال؟ آقای سبحانیان، بشکل مستقیم به حضرتعالی و سایر مدیران بعد از شما هشدار می‌دهیم که دوره فعالیت یک طرفه و بالا به پائین تمام شده و رویکرد حکمرانی و تعامل مشارکتی با کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان جای شاخ بازی‌های مدیران دولتی را گرفته است. یا سر به راه بشو و بشکل مشارکتی، بستر ساز تقویت نظام مالیاتی و مالیات ستانی در کشور بشو یا دست‌های نامرئی کاری با شما می‌کنند که نه از تک نشان باشد و نه از تاک نشان. قبلا در ده فرمان مالیاتی، مواردی را خدمت برادر خوبمان متذکر شده بودیم، اما گویا گوش شنوایی نبود. سربسته عرض شد اخوی.

شعارسال: سید محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی از بخشودگی کامل جرایم مالیاتی تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر داده است.

تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی یا تشویق به پرداخت برای تامین کسری بودجه + تمدید تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲

بر اساس اعلام سبحانیان، در آستانه نیمه شعبان و در امتداد رویکرد تعاملی و سازنده سازمان امور مالیاتی با شرکای راهبردی خود (فعالان اقتصادی)، بخشودگی صددرصدی جرایم مالیاتی تا پایان اسفندماه تمدید خواهد شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 4اسفند1402، کدخبر: 1451575، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین