پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۵۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از لزوم بازنگری در کدهای تعرفه‌های گمرک در صادرات صنایع دستی خبر داد.

شعار سال : زهرا الحمدی از لزوم بازنگری در کدهای تعرفه‌های گمرک در صادرات صنایع دستی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر کدهای تعریف شده در گمرک برای صادرات صنایع دستی جداگانه و مشخص نیست به این معنا که به طور مثال اقلام مختلف صنایع دستی تحت عنوان یک کد صادر می‌شوند.

وی گفت: این کلی بودن کدهای گمرک مشکلاتی برای آمارگیری دقیق از صادرات صنایع دستی به ویژه در استان فارس ایجاد کرده است البته برخی از اقلام شاخص صنایع دستی مانند خاتم کد مشخص و جدا دارد.

معاون صنایع دستی استان فارس تصریح کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی خریداران صنایع دستی استان فارس هستند که بیشتر دست بافته‌های سنتی می‌شود.

وی با اشاره به درآمد 28 میلیارد ریالی صنایع دستی در 8 ماه امسال افزود: این درآمد از محصولات صنایع دستی است که در بازارچه‌های موقت ایام نوروز و جشنواره گردشگری در یک نگاه به دست آمده است.

الحمدی خاطرنشان کرد: بیشترین محصولاتی که در این مدت به فروش رفته صنایع دستی بومی و خاص استان فارس است و گردشگران داخلی و خارجی بیشتر به هنرهای بومی استان نظر دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 16 آذر 1394 کد مطلب : 935868 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین